Monday, December 10, 2012

Sahabat

Aku dan dia..
Lama bersama..
Segala suka, duka, dan air mata telah terlewati bersama..

Dalam perjalanan bersamanya, aku jatuh cinta..
Semakin hari cinta itu kian tumbuh..
Aku yang tak terbiasa mencinta tak tau harus berbuat apa..
Tak mampu ungkapan rasa yang ada..
Cinta hanya terpendam didalam dada..

Lama asa terpendam..
2 tahun, kurasa..
Bersamanya, yang kuinginkan hanya itu saja..
Tak peduli hanya sebagai sahabatnya..

Jika asa yang kupunya hanya akan pisahkanku dengannya,
Akan  kupendam sendiri saja..
Jika rasa akan hancurkan semua,
Akan kubunuh perasaanku untuknya..

Aku rela tersakiti..
Aku rela menahan semuanya
Selama dia bahagia..
Selama dia ada..

Aku rela kehilangan cintaku padanya..
Asalkan tak kehilangan dia sebagai sahabatku..

No comments:

Post a Comment